بازاریابی

وبلاگ تخصصی بازاریابی و مدیریت بازرگانی

بازاریابی

وبلاگ تخصصی بازاریابی و مدیریت بازرگانی

هر آن چه که به فروش و بازاریابی و مشتری و کسب و کار مربوط باشد در وبلاگ تخصصی بازاریابی می توانید بخوانید و بیاموزید ! (همه چیز رایگان و همیشه در دسترس است)

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

تب اینفلوئنسر شدن تقریباً به همه جا رسیده است ! از روستاها که به جای کشاورزی و کار و صنعت، حالا همه می خواهند اینفلوئنسر اینستاگرامی شوند تا شهر ها که همه یک دوربین به دست دارند و می خواهند اینفلوئنسر شوند.

مستند Fake Famous

اما این اتفاق فقط به ایران مربوط نیست ! آن طور که در مستند Fake Famous ساخته HBO میبینیم، این اتفاق در آمریکا هم هست ! مستند Fake Famous داستان سه نفر است که می خواهند با روشها دروغ اینفلوئنسر شوند. فالوئر فیک و لایک و کامنت فیک، همه دست به دست هم داده اند، تا یک اینفلوئنسر اینستاگرامی دروغ شکل بگیرد. کسی که همه چیزش دروغ است و صفحه اینستاگرامش چهره ای دروغین از زندگی اش را به نمایش می گذارد.

دانلود مستند Fake Famous

پایگاه اطلاع رسانی صنعت از مستند Fake Famous به عنوان یکی از فیلمهای مدیریتی یاد کرده است که شما می توانید این مستند را از طریق لینک موجود در انتهای همین صفحه به سادگی و با لینک مستقیم دانلود کنید.

مستند fake famous (دانلود رایگان)

دانلود Fake Famous

  • ۹۹/۱۲/۱۳
  • پایگاه اطلاع رسانی صنعت

بازاریابی

دانلود

فیلم مدیریتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی