بازاریابی

وبلاگ تخصصی بازاریابی و مدیریت بازرگانی

بازاریابی

وبلاگ تخصصی بازاریابی و مدیریت بازرگانی

هر آن چه که به فروش و بازاریابی و مشتری و کسب و کار مربوط باشد در وبلاگ تخصصی بازاریابی می توانید بخوانید و بیاموزید ! (همه چیز رایگان و همیشه در دسترس است)

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

رویکرد کتاب «استراتژی مارکتینگ» ریشه در تدوین و اجرای برنامه مارکتینگ دارد. در سراسر کتاب، چارچوب برنامه‏ریزی جامعی براساس توسعه قابلیت‏های مارکتینگ و مزیت رقابتی، طراحی برنامه‏های مارکتینگ یکپارچه و مدیریت روابط بلندمدت با مشتریان ترسیم و تشریح می‌شود. همچنین بر موضوعاتی مانند نیاز به یکپارچگی در فرآیند برنامه‏ریزی استراتژیک، طراحی برنامه‏های مارکتینگ بر اساس اخلاق و مسوولیت اجتماعی، یکپارچه‏سازی و هماهنگی تصمیمات مارکتینگ با دیگر تصمیمات وظایف گوناگون کسب‏وکار به عنوان کلید دستیابی به ماموریت کلان و چشم‏انداز سازمان تاکید شده است. در سراسر کتاب، مثال‏هایی از برنامه‏ریزی و پیاده‏سازی موفق ارائه و چالش‏های پیش روی بنگاه‌ها در زمینه استراتژی مارکتینگ ارائه شده است. مولفان کتاب، استادان برجسته دانشگاه‏های آمریکا هستند و کتابشان را بر پایه اسلوب‏های دانشگاهی تالیف کرده‏اند. این کتاب در شمار درسنامه‏های دانشگاهیِ معتبر است.

  • پایگاه اطلاع رسانی صنعت