بازاریابی

وبلاگ تخصصی بازاریابی و مدیریت بازرگانی

بازاریابی

وبلاگ تخصصی بازاریابی و مدیریت بازرگانی

هر آن چه که به فروش و بازاریابی و مشتری و کسب و کار مربوط باشد در وبلاگ تخصصی بازاریابی می توانید بخوانید و بیاموزید ! (همه چیز رایگان و همیشه در دسترس است)

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

به نوشته خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که به تداوم گفت‌وگوها با ایران برای احیای توافق هسته‌ای، بعد از انتخابات نیز متعهد است.

نوشته خبرگزاری فرانسه اما با تکرار اتهام‌زنی‌های بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه جمهوری اسلامی ایران و به روال معمول دشمنی آمریکا با حماسه حضور مردم در انتخابات‌های متعدد، ادعا شده که انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، «آزاد و عادلانه نبوده» است.

این ادعا در حالی است که تاکنون سران کشورهای مختلف مانند «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه، «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهور ترکیه، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان، «برهم صالح» رییس‌جمهور و «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق، «میگل دیاز کانل» رییس جمهور کوبا، «الهام علی‌اف» رییس جمهور آذربایجان، «محمد بن راشد آل مکتوم» نائب رییس دولت امارات، «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی یمن، «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در پیام‌هایی جداگانه پیروزی رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفته‌اند.

پیش از این پاورپوینت، اتحادیه اروپا اعلام کرده بود نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران، گروه ۱+۴ و آمریکا روز یکشنبه در وین برگزار می‌شود. 

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • پایگاه اطلاع رسانی صنعت

مدیریت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی